The thing is.. blåbär!

Ska packa ihop massa hjälmar här på jobbet nu,
få tiden att gå lite snabbare! Vill att klockan ska bli 18 så jag kan få åka hem. Eller jag ska förbi affären och sedan mormor för hon ska få hjälpa mig med en liten sak.

Ikväll ska jag grisa mig med älskling, det blir blåbärspaj!
OM jag längtat efter det. Va riktigt längesen jag åt det nu, det är ju ruskigt gott :) Till de blir det vaniljvisp så klart!

Imorgon blir min älskling gammal, hela 22 år :D
Han har ju redan fått en present av mig, den andra har inte kommit än :/ Men han dör inte av att vänta lite till på den. Han kan få lite massage och klining på ryggen och lite annat gosit imorgonkväll. Jag har iaf en överraskning till honom han ska få imorgon när han vaknar :) Yeeey!



Nu ska jag jobba vidare.
WYL.


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 29

Jaaaa visst är den fin! Älskar den! Och den gula färgen är så härlig :D

2010-10-20 @ 17:01:10
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: Emma

Mums, blåbärspaj är ju såååå gott

2010-10-20 @ 17:41:08
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0