Tappade humöret..

.. och nu kan jag inte hitta det igen.

Är måttligt irriterad och besviken just nu, men men sånt är väl livet antar jag. Men vissa saker känns så jävla onödiga och det känns som att man får va själv i ett tankesätt och det irriterar mig mycket. Tjat om att den finns där och de finns där. Men vart då egentligen? Blir det för jobbigt för det ena huvet så sticker de iväg ist för att ta hand om det. Jag är irriterad för att den behöver inte säga ett skit om situationen alls som den inte lever upp till. Jag klarar av det här själv!

BAAAAAAHHHH!!!!!!

Skönt att ta ut lite agg ibland.
Idag är jag GRRRRRRRRR, hehe.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jobbigt. men vad var det som gjorde att du tappade humöret då? och vem?

2010-10-10 @ 19:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0