Svar på fråga

Några har frågat om min mysdress genom bloggen här och några på mail.
Mysdressen är alltså från H&M som jag skrev. Den låg på ett bord på övervåningen i 15 huset i stan. Det fanns dock nästan bara byxor i tre olika fäger men lyckades hitta 2 tröjor till den färgen jag har. Byxor finns i olika storlekar men tröjorna fanns bara två kvar i small så fick bli en small tröja och ett par xs byxor. Men det va gött, tror att en xs tröja på mig hade passat men ändå aningens för tajt eftersom man vill ha lite större då de blir mysigare, enligt mig.

Tror dessa ska finnas att beställa på H&M's hemsida, 
annars får ni skynda er till H&M innan de tar slut :) Borde finnas på Bergvik också.

Lycka till :)



Super Goooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0