Städa städa varje fredag och så varje jul..

Det tycker inte jag är ett dugg kul.. :O
Men köket ser förjävligt ut och mannen har varit duktig och dammsugit lägenheten och dolat medans jag har varit på jobbet. Söta han, åh vad jag älskar honom! :) Så nu iaf är det min tur att ta tag i köket. Det är inte så hemskt egentligen. In med ren disk i skåpen och i med det skitiga i maskinen. Torka lite bänkar, bort, spisen, luckor osv så är det klart. Fixar man på typ 20-30 min.

Efter att jag städat ska jag lägga mig i ett bad, satan så gött!
Har egentligen inget val då vår dusch krånglar för oss så bad är vårt enda alternativ just nu. Så det blir väl att fylla, tappa ur, fylla, tappa ur, fylla... ja ni förstår. Känns lite halvt snuskigt att tvätta allt i samma vatten. Så ja, så får det bli :P


(Bild lånad här ifrån)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0