Noll blodcirkulation

Sitter på jobbet i vanlig ordning vid den här tiden.
Fryser som attans om händerna. Har nog dålig blodcirkulation i dem. Eller vänta, skrev jag dålig? Ingen blodcirkulation menade jag ju självklart då händerna är så kalla så de känns döda ungefär.

Efter jobbet ska jag hem till mamma och duscha. Duschen hemma är trasig typ så hemma är det nästan bara badet som gäller och kände inte för att lägga mig i ett bad imorse och dryga. Så då är det ju bra att man har mamsen ;)

Va till bergvik innan jobbet och träffade mamma, Johanna och Elliot.
Fick se sötnosen ögon i någon sekund iaf innan han skönt somnade om. Ibland känner jag för att byta med honom, att det blir mig Johanna får dra runt i vagnen. Tror dock att varken Johanna eller Elliot skulle gå med på detta ;)

Ikväll är det jobb på Nöjes som gäller.
Dj Ian Carey är och gästar oss ikväll och ryktet säger att det kommer bli sjukt mycket folk. Det är förköp som gäller (speciellt de under 20år) men går även att betala sig in, 150kr i dörren.

Ses vi där?


Kommentarer
Postat av: simone

Snygging!

2010-10-02 @ 13:38:52
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0