Magen skrikeeeeer!!

Jag är hungrig och har ingen aning om vad jag ska göra för mat! Ska gå igenom min frys strax och se vad jag kan hitta för gottit. Hoppas det finns kyckling eller något annat gottit.

Idag ska jag jobba, börjar kl 18.00. Det första jag ska göra när listan kommer är att kolla över den och sedan smöra lite så en kompis kompis kan få stå på listan så hela det gänget kommer in. De vill ju se Sonic. Jag ska smita in lite senare och kolla på Sonic en sväng :) Ville ju va ledig först och gå dit men att både jobba och få se dem en stund är bättre. Nöje och tjäna pengar. Gillar mitt jobb! Tråkiga är bara att jag börjar 18.00 och älskling börjar 21.00 så vi får ta varsin bil, men det får väl gå.

Han är så gosig min babe, fick en bamsekram av honom när han vaknade förut, och pussar!
Min gos, älskar dig mest! :)



Nu ska jag se om jag hittar något gott att äta.
Talk To You Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0