Ingen Audi

Nej det blev ingen Audi som jag kollade på igår. Den va inge fin alls och massa rost så det va bra att glömma. Jag vill fortfarande ha en audi, men det får vänta för igår när jag varit på den där bilaffären och kollat på skrothögen så kollade jag blocket på väg hem och hittade en Volvo i Örebro också. Vi bestämde oss för att åka och kolla på den, testade den, snackade lite, fick ner den lite i pris och den fick det bli!



Gillar dock inte att den är silver,
men jag kan ändå leva med gubbfärgen, hehe. Det är gött att det är kombi iaf.
Nu har vi ju en S40 och en V40.

Men nu ska jag kolla på tv.
Vi hörs lite senare.

Ps. Michan, du gjorde min dag med :) Ds.


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 28

Nejmen, vad kul!! Grattis gumman :D

2010-10-10 @ 13:39:01
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: emmelist

ja men en volvo kan ju duga också :) killen min jobbar på audi han ;)

2010-10-10 @ 13:42:53
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0