Höstig morgon

Grå och tråkig är den, men jag får ändå en myskänsla i kroppen. Idag känner jag mig ja, förutom trött, så känner jag mig glad. Fylld av värme och kärlek, känns bra! :) Har en liten oro känsla också dock. Älskade lilla E blev lite sjuk igår så det slutade med att de fick åka in med honom till sjukh. Men enligt uppgifter man läst så ska det inte vara någon fara. Tack gode gud för det. Sötungen ♥ Bli frisk nu!

Ska strax gå ut i köket och göra mig en smörgås. Magen skriker men huvudet säger MÄTT, haha. Nej men ska fixa lite här och göra mig iordning. Blir in till stan lite tidigare idag för att gå ut med Milton så han får bli lite rastad och sedan blir det lunch. Mamma och Linda ska med tror ja :) Trevligt!

Puss ttyl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0