Hormoner

Jag funderar på det här med humörsvängningar.
När börjar de märkas av? Någon som vet det? Jag tycker inte att jag märkt så mycket av det alls. Ah jag grät en gång för att jag var "tvungen" att vika tvätt :P haha. Grät någon halvminut/ minut och sen va det bra. Haha va dum i huvet man kan va för lite hormoner.

Men i övrigt har jag inte känt så stora svängningar så som så många pratat om och tycker att de är så jobbigt. Nog att man kan bli väldigt irriterad i vissa lägen men det går faktiskt lägga band på sig.

Så som sagt, när börjar dessa monster hormoner och spökar, eller blir det inte värre än såhär?


Kommentarer
Postat av: liindblaads

uch :(

tråkigt men kul när pengarna rullar in :D

2010-10-31 @ 16:20:13
URL: http://liindblaads.se
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 31

Jag tror det är väldigt olika, förstås. För mig har det kommit och gått under hela graviditeten, vissa veckor är helt klart myyyycket värre än andra, men det var absolut värre i början - kanske du slipper undan :D

2010-10-31 @ 19:13:28
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: Anonym

lugn nu din graviditet har knappt börjat haha :D

2010-10-31 @ 20:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0