Halv elva hos mig

Snart är klockan 22.30 och jag och älskling lagar potatisgratäng, haha.
Skulle handla korvbröd på ica för ca 30 min sen men då blev hjärtat och jag sugna på potatisgratäng så det fick bli med en sådan hem också. Märket Längta är den godaste färdiggratängen som finns i affären tycker jag. Jag ska äta köttbullar till, tycker det är svin gött!

Försöker hitta någon bra film jag och älskling kan kolla på.
Vill se skräck men antar att han är mer inne på en komedi eller något :P Typiskt! Nåja, komedi är aldrig fel det heller, men det va längesen man fick bli lite uppskrämd nu, hehe!

Nu ska jag kika till maten :)


TTYL.


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: va?:O lagar ni mat nu?! haha klockan är ju 10 på kvälleN:D

fin bild på dig förresten!:)

2010-10-05 @ 22:40:37
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Marie

Blev potatisgratäng här med, dock hemmagjord men det blir det inte igen! Ush vad mycket jobbigare det är! Men ska äta resterna nu med lite köttbullar för det är fan dretgött! ;)

2010-10-06 @ 00:13:08
Postat av: Emma

Åh, det är ju så himla gott!!

2010-10-06 @ 13:42:32
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0