Halloween på google

Hittade ett litet bildspel på google.se's första sida!
Happy Halloween med Scooby Doo.
Kika på bilderna nedan..











Mysigt med Halloween. Dock har jag inte köpt någon slags Halloween "inredning" alls :/ Men till helgen är det Allhelgona, då man ska hedra de döda. Skulle kunna köpa lite prylar till de, dock så kommer varken jag eller älskling vara hemma då, så det kan nog kanske kvitta ändå. Nåja, nästa år ska jag pynta massa. Och med plutt ute då ska vi spöka hos våra släktingar :D Antar att vi får säga bus eller välling då ;)

Snart kommer min älskade hem med mat. Mår så fruktansvärt illa så orkar inte ställa mig och laga mat just nu så det får bli kebab till mat. Men inte klagar väl vi för det!

TTYL :)


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 31

haha ja men eller hur!! Jag äääälskar ju sawfilmerna, de enda skräckfilmerna som jag faktiskt gillar att se (tror jag är lite psyko, men jag älskar tortyrflmer och sånt) så vi måste ju nästan se den i 3D på bio :D



Är dock lite rädd att ryggen ska värka och benen ska krypa och krampa igen, som i fredags. men vad vet ju aldrig om man inte testar en sista gång ;P



Förstår vad du menar, det är ju lite kul om bebisarna runt en är av samma kön, framför allt de i släkten. Min morbror fick ju en liten tjej nu i augusti och Mickes kusin får en liten kille i februari, så här har vi lite av varje - det funkar det med :D

2010-10-31 @ 15:58:19
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: Emma

Gott med kebab! :D puss på dig och plutteliplutt

2010-10-31 @ 17:56:08
URL: http://emja.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0