Film och smörgås!

Just nu känns det inte som att jag gör annat än har något mataktigt i min mun. Grejen är att jag suger mycket på halstabletter och äter massvis med melon. En hel nätmelon har jag ätit idag. Dock är de inte så stora och är inte direkt mättande. Ja jag har ju även ätit kebab och lite popcorn.

Även fast att det kanske låter så mycket så vill jag snart har en smörgås. Dels för att illamåendet går ner och för att jag behöver ha i mig något "mataktigt" mer än 1 gång per dag. Visst en smörgås kanske inte är det mest mataktiga man kan hitta på, men det är ett perfekt kvällsmål, och det är förbannat gott med ost och gurka ;)

Ligger i soffan nu iaf och kollar på BECK. Jag och babe snosade ner oss i soffan förut och kollade på en film, men den filmen ska jag berätta om i ett annat inlägg! Nu snart ska jag smita till köket och sätta på ugnen.

TTYS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0