Datorer alltså!!

Blev tokig på min dator förut som bestämde sig för att vara riktigt morgontrött och seeeg.
Så inget morgon inlägg som jag vanligtvis brukar göra. Grrrr!

Sitter på jobbet nu och kikar runt lite på blocket på olika bilar.
Inte hört något från pappa än så vet inte hur det går med kära bilen jag så gärna vill ha. Finns dock ett minus med den och det är att den gått 30000 mil. Men vi får väl seeee..

Ska greja lite här nu så vi hörs lite senare!

Vad ska ni göra idag?
Har ni lika grått och blåsigt väder
som jag här i Karlstad?


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: men gud vad tufft:D kan du inte visa bilder här på bandet? om du har laltså:D

2010-10-06 @ 14:39:17
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0