Bubblorna!

Jag gillar de små pratbubblorna som kommer från både mamma och bebis. Alltid kul att se va det blir för nya varje vecka. Madeleiene har en sådan och hennes bubblor har jag läst mycket av. Alltid kul att kika in hennes nu när hon bara är 10 veckor ifrån BF :)

Detta är från en bubbla från min nuvarande vecka:



Men vill påpeka att vi faktiskt inte vet säkert vilken vecka vi är i. Vi skulle lika gärna kunna vara i vecka 11, eller någon annan vecka. Detta är ju vad vi och barnmorskan har gissat oss fram till. Vi får ju veta mer på UL som antagligen blir i januari då! Vi får väl se :)


Kommentarer
Postat av: Emmelistt

ååååh va myyysigt. ska ni kolla kön sen?

2010-10-29 @ 18:32:02
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 30

Aah, får spana in maxi då kanske! för det ska inte vara något norsktdubbat skit inte ;) och den där pratbubblan om skorna såg jag också här om dagen, så jäkla söt! :D Och jag frågar som Emmelistt här ovanför, ska ni ta reda på kön? :D

2010-10-29 @ 18:39:05
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: P

Haha "Värdens minsta skor"? Värd till ungen måste ju va du så får man fråga vad du har ett par 2mm stora skor till? ;)

2010-10-29 @ 18:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0