Bortdomnad!

Min arm är helt borta nu efter att ha legat på den. Känns inte som att den tillhör min kropp riktigt, skitäckligt :P haha. Men men till något helt annat.

Idag ska jag jobba i vanlig ordning, men först ska jag fixa mat och sådant här hemma sedan ska jag till Josefine A på en kopp och massa töl. Hoppas på att kära Madde hör av sig idag också om hon kommer till Karlstad. Om inte idag, så hoppas jag på att få se henne imorgon!

Ikväll när jag kommer hem ska jag äta en tårtbit! Jag gjorde en igår och gav älskling inatt efter 00.00 men båda va så mätta att ingen av oss orkade smaka på den. Ska bli intressant och se ifall den är god eller inte ;) heheh. Om inte annat vet vi ju hur man krigar med mat ;) Nejdå, inget krig här inte. Har av erfarenhet lärt mig att gräddlukt är inte det lättaste att få bort när det sprutat överallt i ett rum. Surheten är svår att undvika.

"Kort" förklaring på det: Jag och några elever från 9:onde klass skulle säga "hejdå" till en som jag jobbade som Kisare med (elevstödjare). Han skulle sluta på skolan och vi ville ju hitta på något skoj då. Vi duschade honom först men blev inte nöjda med detta, så jag och några grabbar drog oväg och köpte sprutgrädde. Tjejerna lurade ner honom till ett sällskapsrum och grabbarna väntade med spänning i rummet fullt med grädde i händerna. När killen som skulle sluta kom in så sa det PANG så va han dränkt i grädde och likså rummet. Vi städade och städade men likförbannat dagen och även helgen efter luktade det sur grädde :P

Nej nu ska jag dra håret i en knut, sätta på mig kläder och göra mat!
WYL.



Åhh, måste ta fram mina stövletter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0