Blåsigt ute idag!

Ja idag är det riktigt blåsigt, inte alls kul att gå ut. Tråkigt, jag som ville gå ut och gå efter att jag jobbat. Men det blir nog en kaffe med Amelie sen när hon ska hämta sina saker som jag fick ta med mig hem efter i lördags. Kvinnan blev aningens full och visste nog inte ens själv vad hon hette, hehe.

Senare ikväll är det Lite Sällskap, ska bli kul att se hur det artar sig i detta programmet. Men lite av vad som kommer ske har jag fått höra av lite folk, men som vanligt ser man alltid fram emot att se galna Filip och Fredrik.

Men nu ska jag dra på lite musik här på jobbet och dola lite.
Ha en blåsig dag!




Ps. KICK bär på en hemlighet. Vad det är får ni veta lite längre fram när det är mer säkert och bestämt. Ds.


Kommentarer
Postat av: Sanna

spännande !

2010-10-20 @ 09:20:11
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0