A man apart!

Sitter i vardagsrummet och har läst lite broschyrer samtidigt som
jag kollar på en väldigt bra film som är på 6:an nu. A man apart heter den.
Text från tv.nu kommer här: 

Amerikansk actionthriller från 2003. Sean Vetter är en före detta gängmedlem från Los Angeles. Hans erfarenheter från gatan gör honom perfekt för polisens narkotikarotel. Tillsammans med sin partner Demetrius Hicks lyckas Vetter krossa en mexikansk knarkkung, men den nye, hänsynslös knarksmugglaren Diablo är redo att ta över kokainimperiet. När Vetters fru blir mördad svär han på att utkräva hämnd.

I rollerna: Vin Diesel, Larenz Tate, Timothy Olyphant.

FRÅN TV TILL NAGLAR!

När jag kikade lite under soffbordet förut hittade jag mitt gel set, har glömt att jag hade det. Ska göra naglar på mig nästa eller veckan efter det tänkte jag. Hoppas det går bra :) Har inte bestämt mig om jag ska göra vita tippar eller med någon rolig färg/glitter. Vi får se. Har ju haft guld, blåa (nämen? haha), vita, genomskinliga med guld glitter och svart mönster.. ja och lite fler. Det är kul med annorlunda tippar men jäkligt snyggt och stilrent med vita. Men vi får väl se, kanske gör något mönsker på dem :)





Nu ska jag fortsätta kika på filmen,
sen får vi se om jag och babe ska göra paj eller inte. Just nu är vi väldigt mätta :P

WYL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0