Våra bästa år.

Sitter i soffan och kollar på just våra bästa år. Väntar på att man ska må dåligt, så man kan må bra sen när man fått ut lite.. haha. Usch. Men det är typ det enda sättet som gör att jag kan må bättre sen. Men det är ovanligt segt idag, men det kommer väl! Kan tyvärr inte äta innan de iaf, vill inte få upp massa mat. Det är de jag tycker är så extremt äckligt med att s**.

Nej till något trevligare, jag ska försöka ta mig iväg idag och göra något. Vad exakt vet jag inte än. Funderar på att dra mig i kragen och gå ut och gå, trots detta tråkiga väder. Men töligt att gå själv så ska nog ragga upp någon kompis som får följa med. Vi får väl se!

Nej nu måste jag försöka börja må lite mer dåligt då det blir över någon gång. Vi hörs sen ist.

UPDATE: Nu mår jag bättre ;) höhö. MAAAT!!


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 31

Jo men då går du in i vecka 10 idag, när du är 9+0 så är det vecka 10, så fort det är envecka+nånting oavsett om det är 0 eller 6, så är du i veckan framför. Dålig jag är på att förklara! haha :) Men jag byter på lördagar, så på lördag går jag in i vecka 32, då är jag alltså 31+0 :D



Jag gillar att träna "vanlig" träning själv, så jag får det undangjort liksom, men som gravid känner man sig lite dum med magen och vill gärna ha någon med, tänker jag hehe :)

2010-11-03 @ 12:39:25
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: Emma

Pluppan då! <3 Hoppas du mår bättre snart och slipper undan illamåendet.



Jag saknar dig, så ta och åk hit vetja :D

2010-11-03 @ 13:33:10
URL: http://emja.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0