Uppträdanden jag gillar!

Alla dessa artister har olika och bra röster. Det de har gemensamt är att de alla fått otroligt starka och sjukt underbara röster att lyssna på! Här bjuder jag på några klipp jag älskar att se på med dessa kvinnor!


Kärlek från topp till tå. Inte nog med det så är det en låt till en av de vackraste och
mest tragiska kärleksfilm som gjorts, någonsin.. Titanic!


Här är Christina Aguilera dessutom extremt snygg med sitt svarta hår.
Tror också att jag gillar detta klipp för att hon gör låten snygg med
att hålla sig till lite lägre toner än vanligt när hon ska upp på höjder.
Alla vet vad denna kvinnan går för!!


Jag ryser varje gång jag tittar på denna!!

Som sagt, varje tjej har sin enorma och extremt bra röst!
Håller ni inte med?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0