Tack klockan!

Har nyss käkat IGEN. Just för att jag för det första inte blev mätt alls förut, och för det andra ska jag ju jobba vid 18.00 så behöver ha lite mat i magen. Dock trodde jag att klockan va en timma framåt än den egenltigen va. Så matsmässigt va de väl inte de bästa men att jag inte är klar för fem öre och känner mig fortfarande lite slö så blev jag lite lycklig nu när jag insåg att jag inte behöver börja göra mig iordning förens om en timma om jag inte vill de.

Jag kom på att det till ljusstaken och de andra kan jag ju lika gärna köpa på söndag eftersom jag ändå inte ska tända ljuset förens på söndag kväll och kommer ändå va borta hela söndag dag! Ska försöka köpa lite julklappar så jag kan mysa här hemma på kvällen med julklappsinpackning, tända ljus och äta en lussebulle (får köpa mig en för vi ska inte baka det här hemma riktigt än).

Men iaf, tillbaka till det lyckliga.. jag ska slappa en timme till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0