Svar på fråga!

Anonym om Med plutt i magen.:

tror du på en pojke eller? eftersom du köpt en pojktröja menar jag ;) hehe..

/seema


Svar: På vilket sätt tycker du att det är en killtröja? :S Det är ju en tröja med ett band namn på. Jag gick ofta i bandtröjor förr med tröja under, inte gör det väl mig till en tjej med killkläder då?

Nej, där får du nog tänka om.

UPDATE: Tröjan på bilden nedan är grå, inte blå. Den vi köpte är beige. En tjej kan ha blått på sig och det är inte alls en kill tröja. I mina ögon är det en lkten söt rockig tröja. Stor skillnad!

Och Madde, jag håller med dig :P hehe

Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 32

Hah, folk är så fjantiga! Jag tycker att det funkar på både och, sen är det kombinationen av vad man har till som gör att man kopplar det till en tjej eller en kille. Sätter du på en tjej den där tröjan och stoppar en rosa napp i munnen och sätter en rosa mössa på huvudet så är det då ingen som kommer tro att det är en pojke :D

2010-11-12 @ 16:26:44
URL: http://madeleines.se
Postat av: seema

för att den är blå, och ser almännt killig ut ;p

men du kanske inte tycker det spelar någon roll, med färger. och du kanske lika hjärna kan sätta på en tjej, killkläder. men men. det är ju olika, och alla gör ju som de vill ju :) stog det som kill, eller tjejkläder då?



hehe.. förlåt ! hoppas det är lungt, att jag ifrågasatte, annars ber jag så mycker om ursäkt! :)

2010-11-12 @ 18:13:15
Postat av: Frida

Haha ja håller me dej helt.. tycker de e så töntigt att man ska dela in färger å kläder i kille å tjej.. de enda ja inte ser är ju att man sätter på en klänning på en kille och kanske inte är så jätte många som använder rosa på killar heller.

Men annars tycker inte ja de spelar nån roll..

Ska inte tjejer få ha blå kläder längre? Bäst ja går å rensar min garderob isf ;P höhö.

Eller får inte killar å tjejer gilla samma musik/band längre eller vad ere fråga om? :P haha

2010-11-12 @ 21:49:49
URL: http://fritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0