Med plutt i magen.

Många har mailat och frågat om när vårat BF datum är och vad vi har gissat oss fram med BM är 7/6-2011. Vi får veta lite bättre BF på vårt UL som antagligen blir i början på Januari. Åh vad vi längtar, då får vi veta om det är en liten prins eller prinsessa vi ska få också :)

Och veckorna som går kan ni se på höger sida av min blogg där den rutan kommer ändra varje vecka med siffor och ny text i pratbubblorna. Roligt att läsa bubblorna faktiskt!

Jag har inte orkat hålla mig gällande en sak.. Jag har faktiskt köpt en tröja. Det va mest en "grattis till oss"-present. Skit fin! Jag har visat den i suddig bild innan vi gick ut med att vi väntar barn. Här är tröjan iaf:




Visst är den tuff? :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

tror du på en pojke eller? eftersom du köpt en pojktröja menar jag ;) hehe..



/seema

2010-11-12 @ 15:12:17
Postat av: emma

Vilken gullig :D

2010-11-12 @ 16:07:28
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0