Lite bebisfrågor..

- Har du slutat röka helt?

Svar: ja jag har slutat röka helt. Jag vill inte röka när jag bär på en bebis som kan skadas av det. Nu känner jag inte för att tända en cigg alls och blir näst intill äcklad av röklukt. Så nej, inga cigg för min del :)

- Var bebisen planerad?

Svar: Nej det va den inte men oj så välkommen den är :) Vi båda har tänkt ordentligt och vi kom fram till att det är verkligen det här vi vill nu. Vi väntar med spänning till första ultraljudet och både jag och Kristoffer tycker det ska bli kul när min mage blir större. Vi båda vill se hur stor jag kommer bli :)



Så då fick ni svar på de två senaste frågorna. Hinner tyvärr inte leta upp de andra eller kolla på bloggsvar. Men undrar ni något annat kan ni skriva mer frågor. Så länge jag anser frågorna vara rimliga får ni alltid svar :)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 31

Åh du kommer bli så fin med stor mage gumman!! :D

2010-11-05 @ 14:43:32
URL: http://madeleiene.blogg.se/
Postat av: Tina 21 år - gravid vecka 26

Har ni berättat för alla era vänner och era familjer? :)



Grattis till graviditeten förresten!

2010-11-05 @ 16:18:02
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0