Knäckebröd och mjölk.

Hello! Nu är jag relativt pigg, tror ja. Har fått i mig knäckebröd och mjölk och än så länge stannar det nere i magen. Fick i mig det inatt också och fick behålla det så förhoppningsvis så KANSKE de är lite bättre nu. Jag hoppas jag är såpass bra så jag orkar gå på bio ikväll för det är ju det som varit tanken ett tag nu.

Harry Potter hade premiär igår och den hade jag velat se idag, självklart! Dock vill jag inte boka biljetter än IFALL jag skulle bli sämre igen. Igår när jag kände mig jättesjuk började det någon gång vid 15.30-16.00. Där emellan kände jag att jag inte va stark nog att gå någonstans och tänk så rätt det var.

Nåja, nu ska jag iaf kolla om det finns kvar biljetter till den tidiga bion, kan va skönt att inte komma hem allt för sent om de blir bio ikväll.

WYL.


Kommentarer
Postat av: emma

Hoppas det stannar i magen <3



Jag vill också se den filmen :D

2010-11-18 @ 16:02:42
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0