Julklappar!

Idag har jag handlat några fler julklappar, shoppat lite till min familj och mig själv. Jag funderade länge på vad jag skulle köpa till mamma från mig och Krikke men vi kom på att den bästa julklappen blir den vi bestämde oss för igår kväll, hoppas hon kommer tycka om det! :) Hon får ju mer än bara det men det va väl den "roligaste" julklappen! Älsklings julklapp som jag längtat så mycket efter att få hämta är hos mamma nu, så jag ska dit imorgon och packa in det stora paketet! Kul kul.

Blev lite shoppande till mig i form av en stickad grå tröja från H&M som jag hittade igår och blev sugen på så jag köpte den idag. Jättego och varm tröja, så jag är nöjd! Köpte även en tunn trekvartsärmad tröja som är längre. Svart i mjukt tyg som blir bra att låta magen växa i. Tog en S så jag kan ha den ett tag (förhoppninsgvis hela tiden :P hehe).

Till plutt kunde jag inte låta bli. Ett paket med bodys från H&M, 7st för 199kr bara. Hur billigt som helst och de va jättesöta med text på! Bra tips till er som har dåligt med body's till era små. Jag vet att det kanske är tidigt att shoppa till bebis nu kan tänkas, men jag kunde som sagt inte låta bli!

Till mamsen och papsen (jag och K) köpte jag Avatar. Någon special utgåva eller va det va. Det va 3 bluray filmer och 3 dvd filmer i den iaf. Ganska mäktig film att se på, även fast jag inte tyckte att den va extremt bra som man hörde vissa andra tyckte. Jag köpte även med Snövit hem. Vet inte om jag har sagt det men jag vill ju samla på de gamla klassikerna från Disney, så köper på mig någon film lite då och då!


Här är tröjan jag köpte iaf. Jättefin på! Behövde mer varma tröjor nu också när de är så kallt ute. Jag är så himla frusen av mig.
(Mormor sa för övrigt att det är en ylletröja.)


Den svarta tröjan är bara en enkel svart så den visar jag inte nu. Ni lär få se den i senare här i bloggen ändå.


Jag behöver nu ER hjälp!

Vad ska man köpa till en pappa?
Det är ju jättesvårt att komma på ju! Så snälla, tipsa mig!


Nu ska jag klippa lite med bilder som ska in här strax.
Hörs snart igen!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad mysig tröjan var! skulle också behöva mig en sån... fast jag har en stickad tröja som är fulfin som farmor stickat ;)

2010-11-30 @ 00:09:21
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: Frida

Åh den tröjan ser ju så mysig ut.. har oxå kollat på den... dom rear ju ut den på hm.com nu, men har ändå låtit bli att klicka hem den hehe.

2010-11-30 @ 11:35:18
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Evelinafredin

jag köpte lite köksgrejer till min pappa, & även jätte fina glas i 6-pack som jag hittade på ikea för typ 79 kr,

billigt & bra typ :)

men köp någon fin tröja? eller skärp?

eller kanske en skiva med hans favoritlåtar ? :)

2010-11-30 @ 18:50:46
URL: http://llllsls.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0