H.P.

Fick nyss sms från babe som berättade att han köpt en ny bil! Jaha då har vi två "stora" bilar nu då, ja två kombi bilar. Men det är bra! Han sålde ju sin för någon dag sedan och åkte iväg idag för att köpa en annan och den blev de, uppenbarligen :) Ska bli kul att se när han kommer hem. Misstänker starkt att det blev en Saab 9,5.

Annars sitter jag i soffan och kollar på 16 and pregnant. Känner av ett mina egna graviditetssymtom väldigt mycket just nu också.. Tröttheten! Gäspar och bara snosar under filten. Blev en riktig slapp dag idag, men det är ju skönt med sådana dagar också. I och med att jag varit så trött och sliten idag så får ni se min shopping imorgon ist. Tråkigt men ni överlever hoppas jag!

Har kollat på Harry Potter - and the chamber of secrets idag. Skulle vilja säga att de är en av de bästa, dock tycker jag ju att alla är lika bra typ. Ja ni läste säkert inlägget om självaste Pötta filmerna. Funderar på att se en till efter detta. Men vi får se!

Nu ska jag kolla klart på 16 and pregnant.
TTYL.

/ Linda Pötta

Kommentarer
Postat av: Emma

Linda Pötta.... HAHA :D <3

2010-11-02 @ 19:55:57
URL: http://emja.bloggplatsen.se/
Postat av: Michaela's värld

Haha vilken söt bild gumman ;)

2010-11-03 @ 12:14:34
URL: http://rumpelstiltskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0