Hotell bokat.

Nu är det inte så jättelångt kvar tills de bär av mot Stockholm och Avenged Sevenfold. Ska bli skitkul att se dem faktiskt! Vi blev fyra st i ett och rum på hotellet som jag nyligen bokade åt oss. Jag, älskling, Johanna S och Gustav. Längtar! Såg att det inte va alla hotell det ingick frukost i, dåligt tycker jag! Men vårt ingick det i och tur är väl de för det är det godaste som finns typ :D hehe.

På tal om frukost ska jag själv gå och ta mig lite rostat bröd och Oboy, så vi hörs lite senare!



Ska ni hitta på något kul idag?


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 32

Jaaa, visst har den växt de senaste veckorna!! Det är numerna värsta ballongen som står rätt ut haha :D Den är fortfarande ganska låg dock, antar att det är för att jag är så lång, så det är så "mycket mage" att fylla uppåt :) Snart kolla din bula också, längtar så, du kommer bli så fiiiin :D

2010-11-08 @ 15:49:46
URL: http://madeleines.se
Postat av: Evelinafredin

svar:

tack så mycket, vad glad jag blir :D

jag skickar i väg en kommentar när frågorna är skickade på mailen,

jag vill helst att du skickar så det blir perfekt :D

2010-11-08 @ 17:31:33
URL: http://llllsls.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0