Hello there!

Gud va torrt de va här inne då. MMS bloggade förut.. trodde jag iaf! MMSet hade tydligen inte kommit iväg såg jag nu när jag klickade in mig här. Det va som tusan ni..

Jag har iaf varit i stan idag på en liten shopping tur med mamma. Jag har även fixat med papper, shoppat lite och fixat älsklings julklapp som ska hämtas på måndag. Då har de kommit nämligen, wiho! ;) På stan idag fick jag med mig tje stjärnor jag satt ljus i att ha på vardagsrumsbordet, jag behövde lite ändirng kände jag. Jag köpte även med mig två filmer hem som jag velat se länge med ej laddat hem. Filmerna blev Titanic och Aladdin, gräjt va? ;)


Bilden gör dock iknte stjärnorna rättvisa, de är jättefina i verkligheten!
89kr/st för de små och 129kr/st för de stora!



Mooooovies!


Kommentarer
Postat av: Emma

Wuhuuu Aladin!

2010-11-24 @ 10:55:24
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0