Hej hej

Glömde bort att blogga igår innan jag la mig. Va så extremt trött så först somnade jag i älsklingens famn här i soffan, sen vaknade jag och då bestämde vi oss för att lägga oss i sängen och se på film. Det blev att se klart Trollkarlens Lärling som vi somnade ifrån i förrgår, och sedan kollade på En Julsaga. Har nu sett tre versioner av filmen En Julsaga, och jag älskar dem allihopa!


Bild från filmen En Julsaga med Jim Carrey från 2009.

Nåja iaf, nu ska jag göra mig iordning för en dag med mamma på stan. Ska kika efter lite mer julklappar och annat kul. Doppresenter ska vi kolla på också. Snart döps ju gullungarna Elliot och Hampus. Dagen efter att de döps så är det skyltsöndagen, vilket jag ser fram emot! Älskar att shoppa julpynt och massa. Ska pynta som bara den här hemma :)

Nej nu måste jag skynda mig, börjar bli hungrig. Ska käka med mamma i stan :)

Vi hörs från stan sen.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Å, jag vill också se En julsaga med Jim Carey :) den verkar så mysig!

2010-11-11 @ 20:12:41
URL: http://erikssonannacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0