Godmorgon!

..nej jag vet, men kan inte säga det nu. Och jag borde ju inte säga det heller som varit vaken ett bra tag nu heller. Hemskt att säga men, som vanligt sitter jag här och väntar på att min "vän" spyan ska komma så jag kan starta dagen sen, haha.

Ska försöka hinna fixa iordning mig lite innan jag måste s.... så är de bara att dra in mot stan sen. Ska förmodligen ut och gå med Linda F. Träffar henne allt för sällan så de blir bra! Prata av oss lite och så, ja ni vet sånt vi är bra på när vi är med varandra ;) hehe.

Idag äntligen förresten kom den sista av Krikke's födelsedagspresenter. Det va på tiden! Beställde den några veckor innan han fyllde år och det är snart en månad sen han fyllde. Men nu är han nöjd och glad iaf, så det är ju bra!

Men ska försöka starta dagen här lite smått nu och se vart det slutar!
Kikar in lite senare och skriver några rader :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0