Galenskap!

Vet inte vad som flyger i katterna ibland när de springer runt som galningar och skriker och har sig! Haha. Kittie ser ut att ha någon tävling ibland, vem hinner först, hon eller svansen! haha, mina sötnosar!





Nyligen gjort lite nytta hos mamma iaf.
Hennes bredband har ju krånglat röven av sig här hemma hos henne och inte funkat vad hon än gjort. Så jag har fixat massa inställningar, bytt simkort hit och dit.. Och ja tillslut, bra som jag är, höhö, så gick de :) Nej det va faktiskt inte svårt, men vi kan ju låtsas ;)

Börjar jobba om ca en timme så ska väl åka om ca 30 min. Funderar på att slänga mig på soffan den halvtimmen men risken finns att jag vill slumra till då vilket inte vore allt för smart, så jag får väl skippa den delen.

Hoppas ni får en trevlig kväll, och önska även mig lycka till så jag slipper kaos på jobbet med vissa kollegor. Kan misstänka att det finns risk till storm inne på jobbet idag, tyvärr. Men men, så är det! Ibland måste man sätta ner foten för att få någon ändring!

Håller ni inte med mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0