Dfhslfbrueörskd...

Vilken jävla piss dag. Har bara varit irriterad, ledsen, inte känt mig tillräcklig.. Det har känts som det jag sagt inte haft någon betydelse. Kan erkänna att jag stängde in mig på toan en stund efter jag kom hem och snackat lite med älskling.. Väl inne på toan lät ja bara tårarna rinna..
Tack gode.. att denna dagen är över.
Imorgon är de dop för mina kusinbarn. Blir skönt Att träffa lite släkt imorgon. Kramas med sötnosarna Emelie, hennes lillebror Hampus och Elliot! Älsklingarna de :)

Nu blir det iaf godnatt för min del.

Kommentarer
Postat av: chris

låter inte bra hoppas denna dag blir bättre och att du är gladare i dag kramar från din mamma

2010-11-27 @ 11:07:21
Postat av: Emma - väntan på ett januari barn

Man kan inte alltid ha en toppen dag.. Skönt att få mysa med barn och umgås med lite släkt och vänner.. Kan behövas det med :)

2010-11-27 @ 13:19:41
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Emma

PUSS PÅ DIG!

Du kommer alltid vara världens bästa Linda :)

2010-11-27 @ 18:50:50
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0