CV

Just suttit och registrerat mitt CV på lite olika sidor. Försöker söka så mycket jobb kan jag hitta. Det mesta som finns just nu är sådant jag absolut inte är utbildad till eller telefonförsäljare. Jag va det i ca 4 månader när jag gick på gymnasium, kan säga att jag mådde skit av det jobbet. Att man är hatad som telefonförsäljare är en sak, men att man började hata sig själv för det är lite väl. Nej fy, jag trivdes inte alls med det jobbet! Telefonförsäljning är definitivt inte min grej! Jag ska stå i butik, hålla på med något jag tycker om!

Tyvärr får man ju inte alltid som man vill, men jag ska göra mitt bästa för att hitta ett så trivsamt arbete som möjligt! Men som sagt, finns inte mkt just nu att söka.

Tror jag måste få i mig något att äta nu, så ska bege mig till köket och se vad det finns att laga iordning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0