Vad ska ni göra idag?

Jag sitter just nu och funderar på vad jag ska göra. En fika på stan lockar ganska mycket. Sugen på waynes latte, men en mjukglass i värmen skulle inte heller vara speciellt fel, mums! Men först måste jag göra mig iordning, sitter sminklös och slö i soffan just nu. Eller kläderna sitter ju på så är ju bara smink och sånt kvar. Får ta tag i det nu så jag kommer iväg och kan göra något.

Ska ni göra något speciellt idag?

AAAAAH NU FLÖG DEN IN EN GETING IGEN!!!!


/ Linda


Kommentarer
Postat av: seema

Just nu så sitter jag i ett tåg..så jäkla boring. É så trött på att åka skrottåg,när det finns bättre..förstår inte vf dem ska envisas med att köra skrottåg,när dem har bättre..

men annars sitter jag här i nya kläderna från lindex, för 350 kr nåntingen..va inte meningen att jag skulle köpa tightsen egentligen..men dem va grymt lockande. och dem sitter ganska ok..å tröjan är väl med,helt ok.

Annars så sitter jag mestadels och funderar på om jag ska köpa ny mobil, eller inte..drar mot att jag gör det. Nya nokian,för två och två..

Men du får ha det grymt bra Linda,och hoppas du kom ut på stan sen då..

tjaaråå !

2010-05-19 @ 16:20:06
Postat av: Emmelist

ja jag har märkt att vi har rätt likadan klädsmak... me like ;)

2010-05-19 @ 17:43:45
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0