Trevligt!

Ida, Acheron och Conny är hos oss just nu. Conny och Krikke spelar tvspel och jag och ida tittar väl på ungefär. Acheron tyckte iaf att det va kul att sitta på balkongen och ha lite utsikt. Ida sa att han är lite som Ferdinan, kan ha en poäng om de faktiskt! Sötnöten, han är ju så go :)

Jag och mamma va in till bergvik förut men sen fick vi rusa hem så jag missade ju uppvisningen. Hoppas det gick bra för brudarna! Fick med mig lite smink hem och det var ju det enda. En foundation då min tog slut idag.


Hahah, de som känner Ida vet ju att hon kan häva ur sig saker. Dagens ord från Ida Idolfsson: "Det är så mycket mer än att bara torka bajs"
Med det säger jag, hejdå.. hörs sen!


//Linda


Kommentarer
Postat av: emma

De var jätte duktiga :)

2010-05-09 @ 18:59:40
URL: http://emawa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0