Tipsa mig!

Vet någon av er någon bra sida att hitta stora snygga lyktor på? Jag hittar inget bra som passar mig. Så vet ni några sidor eller kanske affärer i Karlstad eller nära Karlstad, Tipsa mig gärna!! :) Tacksam för allt.

Jag är sugen på liknande detta:








Den måsta vara stor och hög, tycker det är så himla mysigt! :) Finns en i stan jag tycker är fin men den är inte så jättestor och den är lite dyr för sin storlek tycker jag. Men jag ska kika vidare, men vet du någon sida eller någon som ska sälja sin stora lykta, hör gärna av er med en kommentar. Helst ska den vara vit/sliten, om ni förstår hur jag menar.


//Linda


Kommentarer
Postat av: Jessica

Kolla på Confetti i stan, mitt emot Åhléns!

2010-05-07 @ 19:57:46
URL: http://ohjess.blogg.se/
Postat av: johanna

Kolla Auktion i edsvalla där finns de nog en del :)

2010-05-07 @ 21:50:23
Postat av: Lina

Confetti, Hemtex, Boulevard och Village :)

2010-05-07 @ 23:13:01
Postat av: Johanna

Nickeboa på råtorp har haft liknande iaf. :)

2010-05-08 @ 01:00:24
URL: http://johannadali.blogg.se/
Postat av: Ida

Det finns STORA på plantagen, dom är svarta har jag för mig :)

2010-05-08 @ 12:03:41
URL: http://idaadolfsson.blogg.se/
Postat av: Johanna Larsson Björn

Bolevard inne i stan mitt emot Jack and Jones har stora, allt från små till 1 meter höga i olika färger. Åk dit & Kika :-)

2010-05-08 @ 17:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0