Spänningshuvudvärk!!!

Inge kul alltså. Hatar att ha nackvärk/huvudvärk. Jag har stressat lite väl mycket idag känns det som, just emellan de saker jag gjort idag. Jag solade bl.a. som jag sa tidigare att jag skulle, och hej va rastlös jag blev efter 5 min. Tog 58 (?) rör idag så låg bara 20 min, men färg gav det. Min mage som tar bäst börjar bli lite brun iaf, även benen får färg, kors i taket. Har alltid haft svårt att få färg på benen tidigare.

Har ni några tips på något som gör att man får bättre färg snabbare? Tipsa mig gärna!! :)

Nåja, nu ska jag bara slappa iaf, tänkte ju att jag skulle pysslat med tröjan också som jag inte gjorde igår, men just nu orkar jag inte. Har tagit lite värktabletter så ska lägga mig och se på en film nu.

Skriver sen om jag är något piggare än nu.



Sneee, (Bild från igår) Jag måste verkligen färga håret. Usch va fult med utväxt :P haha.



//Linda


Kommentarer
Postat av: seema

nej då linda. det syns inte. du är så snygg, så det syns inte ;) hehe.



men kan förstå, att det stör ögat.



för att jag sj, fick se att jag GLÖMT med stort G, att färga upp i huvedet.. fattar inte hur jag kunde missa det altså. suck! blir väl att färga om sen kanske. men bleka blir det nog inte tal om än. även fast jag vill vill VILL!! har blekt för mkt. så då blir det ju inte så bra, vill ju inte tappa mitt hår heller ju.. neej, usch nee..

2010-05-20 @ 17:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0