Seize the day or die regretting the time you lost..

Still home waiting for my boy.



Dunkar även lite musik och det är ju aldrig fel. Just nu strömmar det Avenged Sevenfold musik ur högtalarna och det är ju absolut aldrig fel. Jag tror nog att de kan vara ett av världens bästa band. Men frågar man mig och jag gillar något band så låter det väl oftast att de är ett av världens bästa band, haha. Men ja, Avenged är då ett av dem. Nu spelas Seize the day, vilket kan vara en av deras bästa låtar utan att ljuga. Har ni hört den?


//Linda


Kommentarer
Postat av: P

Inte lyssnat så mycket på dem men såg dem när de va förband åt Iron Maiden i Gbg 2007 och tyckte inte de va nån höjdare alls faktiskt men ge mig en lista med de bästa låtarna så ska ja ge dem en chans till.

2010-05-15 @ 14:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0