Putsning.

Putsade våra ringar igår när älskling och Conny bakade. Kan säga att det var på tiden, ujuj va de glänste när jag va klar med dem. Jag har putsat min en gång tidigare så min va inte lika som Krikke's, som har jobbat i sin också. Nu glänser de mer än innan iaf :) hehe. Tänk att det gått 7 månader (1:a juni) sen vi tog på oss våra ringar :) Och nu bor vi ihop. Känns som att livet går framåt och det är skönt. Trivs.



Jäkla kamera. Jag behöver en ny, bättre kamera!! hehe. Får kolla på det lite längre fram.



I love you honey :)


Nu ska jag fortsätta se på filmen!
Ska även små kolla lite på nätet ;)


/Linda

För kontakt (mail används enbart för bloggen): [email protected]


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstår att du inte kan ha en mejl,för alla dina fans och så. privat altså. dum fråga,antar jag att det var ;p be om ursäkt;)



jätte fina ringar! Dem liknar lite mina och mats förlovningsringar! Men tyvär,så är vi väldigt dåliga att ha på oss dem. Även att vi är gifta,och har barn ihop..så är vi ändån de! Kan ju bero att förhållandet inte är så bra. Om det hade varit mer kärleksfullt,så hade det varit annorlunda då,kanske!



Du Linda,förresten.. visst brukar man drömma konstigt ibland? Inte sant?

Jag drömde konstigt inatt..

Jag tror jag drömde att jag umgicks med dig, och jag tror vi hade barn med oss,hehe..du hade också fått barn. Och vet inte om vi var på picknick el nått sånt då..för vi var iaf i skogen och gick.. "du och jag med våra barn". Det var skoj iaf. Å så helt plötsligt,så drömmer jag om att jag var i en skola,med massa kompisar och skoj..hehe,vad konstigt man kan drömma du :)



förresten..du nämde i ett tidigare inlägg,att du funderade på att börja plugga. Vad ska du plugga för något då?

Jag väntar sj på att få besked,så jag vet vad jag ska göra i höst! Så jag hoppas på att det blir nåt iaf,då jag bara går hemma och "trånar" nu. Och det är inget vidare kul ju.



Nehe,men du får ha det bra! Från en trogen läsare. / seema

2010-05-25 @ 10:35:52
Postat av: Linda

SJälvklart får även "fans" maila till denna mail jag la upp :) hehe



Jag ve inte vad jag ska plugga om jag ska plugga, Vi får se :)



Hoppas förhållandet blir bättre. Man måste vara två för att jobba på det om det är dåligt. Men om du tar första steget och gör något gulligt och försöker liva upp det igen så kanske de blir ett litet ljus för honom också? Du får testa med någon mysig överraskning som kan få er på bättre tankar :)



Lycka till!

2010-05-25 @ 14:37:31
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0