Ljusen i sovrummet.

Fräscht och mysigt på kvällen när de ska tändas. De har dock inte varit tända än eftersom jag va så trött igår så va jag rädd att jag skulle somna ifrån dem, visst babe var vaken, men ändå. Får tända dem någon kväll jag inte är så jättetrött :)

Detta är iaf resultatet av ljusen som otända:



Enkelt, stilrent och snyggt! :) Eller vad tycker ni?

Jag har faktiskt tagit fram pysselsakerna nu. Ska se om jag kan fixa en tröja iaf. Vet inte riktigt hur jag vill ha det men, ska kika. Ni får se för och efterbilder :) Antar att mitt pyssel kommer bli ganska lika varandra men vad gör det. Det är olika plagg.. men vi får se, hoppas de blir lite upp-piffande iaf ;)

Skriver igen när jag är klar :)

//Linda


Kommentarer
Postat av: Emma

Jätte fint :D

2010-05-08 @ 16:16:52
URL: http://emawa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0