Jag ska välja ut en film och lägga mig i sängen..

och glo på den! Är lite trött så lägger mig i sängen ifall jag skulle slumra till. Idag (från det ena till det andra) så köpte jag ett ljusfat, ljus och lite stenar. Fick även ett Tap Out linne av mamma. Hur fint som helst. (kan visa bild imorgon) Ljusen: Körde på metall färgat ljusfat, vita ljus och svarta stenar. Blir ganska fräscht med det och de såg faktiskt bra ut. Jag är dock inte färdig med pyntet jag ska ha på de "byrås" vi köpte på IKEA. Kan lägga ut en bild på ljusen ändå imorgon så kan ni få kika. Även om de va väldigt simpelt kanske det ger lite inspration till någon där ute :P haha. Jag tycker iaf att det är väldigt mysigt med ljus.



Ingen bra bild, men dessa har vi på bänken under tvn i sovrummet.
Jättemysigt! Och mer ska det bli :)

Nej nu hoppar jag i säng och kollar på film. Hoppas ni haft en bra kväll. Det har iaf jag :) Och en mycket bra dag tillsammans med mamma som jag gärna tog med och smakrådde med. Jag frågar om råd men lyssnar sällan. Det brukar ju vara så att man redan bestämt sig långt bak där i hjärnan men nog fan ska man be om råd eller fråga vad som blir bäst :) hehe. Men är bra att fråga, någon gång kanske man ser bort och inser att de man fått som råd är bättre. Jaja ska inte gå in på de (som jag just gjorde). Filmen och sängen väntar!

Godnatt!


//Linda


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för ikväll vännen min! :D

2010-05-08 @ 01:04:56
URL: http://johannaemilie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0