Hejhajhoj.

Sitter på jobbet och ska ringa ett företag men jag fattar inte deras "kund-ledning", hör ju inte va människan säger och trycker man 4 kommer man till Danmark. Det vill jag ju inte, tror jag inte iaf, haha. Nej jag får be om hjälp när han kommer ner så han får berätta vilken jag ska trycka på för att komma rätt. "vill du prata med snibbelishnibb.. tryck 1" Ja ni förstår mitt problem kanske.

Idag finns dock ett större problem för mig. Rädsla mer. Tandläkarn ska jag till. Lägga lite plast i tänderna för att inte ha såna djupa tänder. Bara lägga igen dom lite låter ju inte som något problem. Jag där emot skakar sönder bara jag tänker på det. Åh jag gillar inte tandläkarn och att ha någon i min mun så. Nej usch. Sen gör de ju sketa ont när de ska ta tandtråd. Jag har ganska tätt mellan mina tänder vilket resulterar i att de tar i hårdare, och när de väl glider igenom så åker det rakt i tandköttet. Ont ont ont. Nåja, bara att "bita ihop" och gå igenom det. Inget jag dör av! (tänker positiva tankar, haha)

Nej men vi hörs sen.


//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0