Handyman

Igår så fixade vi ju lite här hemma med lite nya IKEA saker. Byggde och hade oss. Har en riktigt snygg handyman i mitt hem ;) Min snygging till sambo! Hur som helst så blir det bra med det vi ordnade så det va så tomt där ett tag. Jag ska även försöka få tag på en stor lykta jag vill ha i vardagsrummet. Tycker det är jättefint. Ska gå ut på olika internet sidor och kika lite på det nu tror ja!




Igår när vi grejade. Babe fix.



Nu syns inte så mycket av väggen men det är en vägg/golvyta i sovrummet som känns så tomt efter att vi tog bort de som inte skulle stå där :P haha.

Älskling köpte även nytt överkast till sängen igår. Tyckte det var fint, dock kanske vi skulle ha fixat bort vik-kanterna men äh :) hehe. Så nu är det lite nytt i sovrummet och det är skönt. Har känts lite tomt där inne.



Så ser det ut. Mycket svart kanske men det passar till det lila vi valde att ha på väggarna. Men nu ska jag kika på lyktor och även fixa personligt brev. Min praktik leder inte till något jobb så vi valde att avbryta den idag så jag kan söka massa annat :) Känns faktiskt bra!

Vi hörs senare och då får ni se hur det blev i sovrummet med det lilla nya :)


//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0