Fan, jag måste klicka.

Endel vet hur otroligt kär jag är i skor. Min kära man t.ex., han säger ganska ofta när vi är ute på stan eller något när jag tittar åt en sko butik "Nej linda. Du har redan miljarder skor" Ja något i den stilen iaf. Och miljarder skor har jag inte, men jag skulle inte ha något emot att ha ett X-antal par garderober till med skor. Även kläder. Älskar ju att shoppa nya saker som man får känna sig lite tjusig i. Skor kan verkligen glädja en människa (iaf mig, hehe).

De jag fastnat för nu är ett par jag ser mig i till ett par snygga jeans. Något snyggt linne, skinnjacka, en snygg väska och massa ringar. Ja, jag tänker hela kittet när jag ser något jag vill ha. Hur som helst så har jag blivit kär i dessa och jag måste nog klicka hem dem.






Ååååååh! Jag måste ha dom. Nu ska jag räkna lite här och sedan blir det nog bannimej ett KLICK på dom.

/Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0