Dagen började dåligt men börjar gå mot bättre timmar.

Ja morgonen va inge bra då jag blev tjurig på K som iofs bara menar väl men jag va för trött för att orka lyssna då, och då blev väl han också lite tjurig på mig och det kan jag väl förstå. Haha ja det gick över iaf. Sen blev jag en surkärring igen. Varför.. mja.. alltså det låg väl kvar lite trötthet från imorse och sen vart de väl litte annat som utlöste mitt dåliga humör igen. Men iaf, jag andas bort det och skiter i resten. Jag bryr mig inte!! :) Nu är jag nog om jagvetintevad, inte upp till mig att avgöra. Vill bara ha lite respons in emellan jag. Men aja, de blir väl bra :)

NU iaf så sitter jag här och jobbar. Skriver lite om de cyklar vi fått in här på Pro Mc. Det är massa text så vi fuskar lite och väljer från hemsidan också. Ska se ifall vi kan få klart det snart.

Efter jobbet blir det en tur till bergvik för att pigga upp mig ännu mer genom att shoppa.. nål och tråd iaf, haha. Ska stänga in mig ikväll med färg i håret, pyssel i händerna och någon bra film i tv rutan. Låter väl bra? Ska även hämta ut mina armband på vägen hem, får icke glömmas bort. Vill att J. Depp filmerna ska komma också. Alice har inte släppts än men snart så. Får hem den första först och den borde komma idag eller senast imorgon. Ja vi får väl se om det ligger något paket hemma sen.

Nej, får fortsätta här. Skriver senare, i vanlig ordning. Har verkligen fått upp smaken om att blogga nu, kul!
Hejpa!



//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0