Brände mig idag.

Ja idag när jag hade massa huvudvärk så kände jag att jag var värd att få slappna av lite. Tänkte att de skulle hjälpa att få bort huvudvärken, så jag och mamma åkte och solade. Har inte solat på hur länge som helst och eftersom jag inte blir neger på en gång så behöver jag sola upp pimenten. När man inte solat på länge rekomenderar de mellan 10-15 min första gångerna man ska sola. Men glöm de, vem betalar för att sola 10/15 min? Klart man ligger i de 30 man betalat för (även om jag va förbannat rastlös de sista 7-5 min). Jag har solkort iofs men jag har ju ändå betalat för de. Sen tycker man ju inte att så lite tid kan ta något. Jag brände mig då högst upp vid magen (under brösten) ungefär. Så nu ligger jag här i soffan och stör mig på att det kliar. Men vad gör det, det går ju över. Ska sola på fredag igen. Lite mor och dotter tid har vi bestämt att de ska bli. Vi ska försöka sola en gång i veckan när det passar båda. Denna gången blir det två gånger eftersom vi va tidigt ute denna veckan (måndag). Men ah ska bli gött att få lite färg på sig även fast man inte blir brun snabbt som jag skrev. Bara jag solar upp pigmenten så är de väl inga problem, så nu ska jag ta tag i detta. En får ju hoppas på det bästa :P haha. Min röv va för övrigt rätt röööd förut när jag klev ur solariet, hahah.  Såg ut som någon tagit sats och slagit så hårt de bara gick, sååå röd va jag :P haha

Som ni ser blev jag mest röd idag.
Nu ska det lägga sig och bli färg :P hehe.
Jäklar va vit jag är där vid kanten..
Det var verkligen dags för solning ser jag!



Nu ska jag fortsätta se på filmen vi kollar på här.


//Linda

Kommentarer
Postat av: sofie

sola i grums ist där bestämmer man själv hur lång tid man vill ha :)

2010-05-04 @ 00:34:56
Postat av: Linda

Har ju köpt solkort på norrstrand, gjorde de innan jag visste att jag skulle flytta :P Och man kan ju stänga av tidigare om man vill det men jag låg och pressade ändå, har ju betalt för de, haha. Det fick jag ju tji för ändå, Aj aj aaaj under puppera. Men de va jäkligt bra rör. Man lär ju gå ner ngr kilon varje gång för jäääklans va jag svettades :S Kände mig riktigt fräsh när jag steg ur solariet... haha.

2010-05-04 @ 10:38:06
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0