Barnfilm.

Jag gillar barnfilmer.. ibland iaf. Just nu är det Herbie fulltankad på tvn, den har jag aldrig sett och det finns inte speciellt mycket mer att titta på så den får bli. Klockan 20.oo ska jag se på Jakten på julia. Måste ju se hur det går för E.

Senare ska jag iväg och jobba. Börjar kvällen 21.30 på fabriken och det är ganska skönt så man får lite kvälls ledighet så man kan slappa litte innan jobbet! Ikväll spelar Adept i rockbaren, dom är faktiskt ganska bra. Har ni hört dom?



Snabba Fakta:
När: 22 maj
Var: Rockbaren - Nöjesfabriken
Tid: 22.00-02.00
Stagetime Adept: 00.00
Stagetime MIsfire: 23.00
Ålder: 20 år
Kostnad (vanlig kvälls entré): 80kr (Gratis innan kl:22.00)


/ Linda


Kommentarer
Postat av: Emma

Oho, dom är super bra :D ska se dom på UNO i juni istället ;)

2010-05-23 @ 02:09:32
URL: http://emma-91.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0