.55

Nej inget pyssel. Blev alldeles för slö för det. Ligger i soffan och kollar på 2 ½ Men och pratar med Elena över msn. Hon ska åka till Oslo snart för att där hoppa på ett flyg till Egypten. Nej avundsjuk? Skulle jag..? Nää.. Joo. De vore inga fel de inte.




Alltid skönt med lite svalkning i havet. Kan vara en fördel när man är beredd på vågorna som kommer. Med tanke på bilden kommer det väl inte direkt som en överraskning för er att det kom en väldigt stor våg när jag kröp runt där i vattnet. Kan lova att det blev en desto större överraskning för mig när vågen valde att svälja mig ungefär. Men, man ska ju inte klaga ;)

FILM.
Godnatt på er!


//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0