Vårkänslor

Idag blev det verkligen vårkänslor då jag bestämde mig för att dra fram skinnjackan. Dock är skinnjacka efter kl 18.oo inget att rekomendera. Det blev väldigt kallt då.

Dagens outfit!






Randigt, smått oversize linne från Bik Bok
Mörkgrå stickad tröja från Bik Bok
Grön skjal från H&M
Lack-leggins från Gina Tricot
Skor från DNA
Skinnjacka från Chicky
Väska från Esprit
och Brillor jag fått av baby ;)

Mycket skön outfit, men som sagt, på kvällen blev det lite kallt. Men härligt att vi går mot varmare tider nu tycker jag! Kan ändå inte sluta smådrömma om en resa till varmare ställe. Hamnade på någon sida igår där det var massa utomlandas bilder på stränder, hotell, roliga platser. Kan säga att suget på en resa kom lite smått!


//Linda


Kommentarer
Postat av: P

Läckert :)

2010-03-15 @ 22:58:03
Postat av: Seema

Fint med jackan och schalen(vet ej, hur stavas) till ju.. det matchar ju.



Du kan verkligen det där med mode och stil och sånt ju, bruden ! ;)

2010-07-30 @ 12:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0