Trubbel i paradiset

Den va en av de filmer jag hyrde idag. En komedi som jag tror kan vara ganska rolig. Har ni sett den? Isf, vad tyckte ni?

Egentligen borde jag väl bara gå och dra täcket över huvudet. Måste upp i tid imorgon och ordna lite innan Dessan kommer. Senare på dagen blir vi antagligen hämtade av Jonas och Krikke, då blire iväg och kika litte. Sen rullar det på med lite andra saker för oss brudar. Lovat dessan att bjuda henne på våfflor men efter idag lär hon få sitta ensam med dem. Uh nu är jag inte sugen på våfflor alls längre.

                    

Nej får väl lägga mig i sängen och sätta på tvn om jag ska hinna se på den. Kan hända att jag hyr om den ist och kollar på den imorgon. Kommer nog inte orka se hela iaf!

Jaja, godnatt.



// Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0